2-3-2021

АДМІНІСТРАТОР

Особа, що здійснює роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Консультує відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надає підприємство. Здійснює роботу з обслуговування відвідув

ачів, створення для них комфортних умов. Забезпечує контроль за збереженням матеріальних цінностей. Консультує відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються.

Вживає заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій. Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводить необхідні організаційно-технічні заходи. Здійснює контроль за відповідним оформленням приміщень, стежить за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення і зовні будівлі. Забезпечує чистоту і порядок у приміщенні і на прилеглій до нього або будівлі території. Контролює дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни. Інформує керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації. Забезпечує виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.

Професійно важливі якості: висока стресостійкість, хороший рівень уваги, гнучкість мислення, хороша пам’ять, виразна мова, емоційна стійкість, доброзичливість, гнучкість, організованість, відповідальність, самостійність.

Споріднені професії: консультант сфери послуг, адміністратор-черговий.

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника професійно-технічного навчального закладу за професією

«АДМІНІСТРАТОР»:

1. Професія: 4222 «Адміністратор».

2. Кваліфікація: адміністратор.

3. Кваліфікаційні вимоги:

Повинен знати:

    • постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства;
    • організацію і зміст роботи керівника;
    • організаційну структуру управління підприємства;
    • права і обов’язки працівників, режим їх роботи;
    • технологію управління персоналом підприємства;
    • правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
    • правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та письмової документації, основи комп’ютерних інформаційних технологій;
    • технологічні процеси оброблення інформації;
    • стандарти систем організаційно-розпорядчої документації;
    • ділову українську мову та іноземну мову за професійним спрямуванням, асортимент послуг, що реалізуються;
    • основи маркетингу;
    • принцип планування і оформлення приміщень, вітрин, організація реклами;
    • основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов’язків, організації праці і управління;
  • основи трудового законодавства; правила внутрішнього трудового розпорядку.

Повинен уміти:

    • забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,
    • створювати для них комфортні умови;
    • здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
    • консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
    • вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
    • розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
    • здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі;
    • забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
    • контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
  • інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.

4. Загальнопрофесійні вимоги:

Повинен:

  • раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;
  • додержуватись норм технологічного процесу;
  • не допускати браку в роботі;
  • знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;
  • використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення
  • природних і непередбачуваних негативних явищ ( пожежі, аварії, повені тощо).

5. Вимоги до освітнього, освітньо-кваліфікаційного рівнів, кваліфікації осіб

5.1. При вступі на навчання - повна або базова загальна середня освіта.

5.2. При підвищенні кваліфікації - повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта, освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» за професією адміністратор; стаж роботи за професією не менше 2 роки.

5.3. Після закінчення навчання - повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта, освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» за професією Адміністратор; без вимог до стажу роботи.

6. Сфера професійного використання випускника:

роботи, які є загальними для всіх видів економічної діяльності;

організація сфери обслуговування відвідувачів;

організація і контроль за раціональним використанням приміщень;

організація і контроль за дотриманням робітниками трудової і виробничої дисципліни;

роботи, характерні для офіс-менеджерської діяльності.

7. Специфічні вимоги:

7.1. Вік: прийняття на роботу здійснюється після закінчення строку навчання відповідно до законодавства.

7.2. Обмеження отримання професії по статевій приналежності визначається переліком важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється виконання праці жінок, затверджених наказом МОЗ України № 256 від 29.12.1993.

7.3. Медичні обмеження.

8. Строки навчання: 5,5 місяців.

Вартість навчання

Графік формування груп

Роздрукувати