Как лечить бронхиальную астму. Советы как лечить астму. Где лечить бронхиальную астму. Чем лечить горло ребенку. Красное горло чем лечить быстрее. Чем лечить больное горло. Как лечить гнойную ангину. Скажите как лечить гнойную ангину ребенку. Как лечить ангину антибиотиками. Как лечить сухой кашель. У меня сильный кашель как лечить. Как лечить кашель народными средствами. Средства для возбуждения женщин. Быстрое возбуждение женщины. Признаки возбуждения у женщин. Волосы уход в домашних условиях. Быстрый уход за волосами и лицом. Уход за сухими волосами. Боли в спине лечение. Народное лечение спины дома. Лечение спины народными средствами. Лечение пальцев ног. Почему судороги в ногах причины лечение. Лечение ног народными средствами.

Пошук

Банер
Освітні послуги Описи професій Адміністратор

Адміністратор

Загальна характеристика професії «АДМІНІСТРАТОР»:

Адміністратор

особа, що здійснює роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Консультує відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надає підприємство. Здійснює роботу з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Забезпечує контроль за збереженням матеріальних цінностей. Консультує відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються. Вживає заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій. Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводить необхідні організаційно-технічні заходи. Здійснює контроль за відповідним оформленням приміщень, стежить за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення і зовні будівлі. Забезпечує чистоту і порядок у приміщенні і на прилеглій до нього або будівлі території. Контролює дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни. Інформує керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації. Забезпечує виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.

Професійно важливі якості: висока стресостійкість, хороший рівень уваги, гнучкість мислення, хороша пам’ять, виразна мова, емоційна стійкість, доброзичливість, гнучкість, організованість, відповідальність, самостійність.

Споріднені професії: консультант сфери послуг, адміністратор-черговий.

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника професійно-технічного навчального закладу за професією

«АДМІНІСТРАТОР»:

1. Професія: 4222 «Адміністратор».

2. Кваліфікація: адміністратор.

3. Кваліфікаційні вимоги:

Повинен знати:

  • постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства;
  • організацію і зміст роботи керівника;
  • організаційну структуру управління підприємства;
  • права і обов’язки працівників, режим їх роботи;
  • технологію управління персоналом підприємства;
  • правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
  • правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та письмової документації, основи комп’ютерних інформаційних технологій;
  • технологічні процеси оброблення інформації;
  • стандарти систем організаційно-розпорядчої документації;
  • ділову українську мову та іноземну мову за професійним спрямуванням, асортимент послуг, що реалізуються;
  • основи маркетингу;
  • принцип планування і оформлення приміщень, вітрин, організація реклами;
  • основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов’язків, організації праці і управління;
  • основи трудового законодавства; правила внутрішнього трудового розпорядку.

Повинен уміти:

  • забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,
  • створювати для них комфортні умови;
  • здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
  • консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
  • вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
  • розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
  • здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі;
  • забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
  • контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
  • інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.

4. Загальнопрофесійні вимоги:

Повинен:

  • раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;
  • додержуватись норм технологічного процесу;
  • не допускати браку в роботі;
  • знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;
  • використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення
  • природних і непередбачуваних негативних явищ ( пожежі, аварії, повені тощо).

5. Вимоги до освітнього, освітньо-кваліфікаційного рівнів, кваліфікації осіб

5.1. При вступі на навчання - повна або базова загальна середня освіта.

5.2. При підвищенні кваліфікації - повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта, освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» за професією адміністратор; стаж роботи за професією не менше 2 роки.

5.3. Після закінчення навчання - повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта, освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» за професією Адміністратор; без вимог до стажу роботи.

6. Сфера професійного використання випускника:

  • роботи, які є загальними для всіх видів економічної діяльності;
  • організація сфери обслуговування відвідувачів;
  • організація і контроль за раціональним використанням приміщень;
  • організація і контроль за дотриманням робітниками трудової і виробничої дисципліни;
  • роботи, характерні для офіс-менеджерської діяльності.

7. Специфічні вимоги:

7.1. Вік: прийняття на роботу здійснюється після закінчення строку навчання відповідно до законодавства.

7.2. Обмеження отримання професії по статевій приналежності визначається переліком важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється виконання праці жінок, затверджених наказом МОЗ України № 256 від 29.12.1993.

7.3. Медичні обмеження.

8. Строки навчання: 5,5 місяців.