22-11-2017

«Майстерність тому вдається, хто весь справі віддається»

Новий формат заняття з дисципліни «Організація обслуговування відвідувачів» − урок-екскурсія для слухачів групи №53-ХЦ/17 за професією «Адміністратор».

15 листопада 2017 р. викладачем Мошенською Н.В. було організовано та проведено заняття-екскурсія з навчального предмету «Організація обслуговування відвідувачів» для слухачів групи №53-ХЦ/17 за професією «Адміністратор» до кафедри харчових технологій та готельно-ресторанної справи факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ.

Під час заняття провідні фахівці кафедри – кандидати технічних наук, доценти, викладачі та співробітники навчальних лабораторій − ознайомили слухачів з науковим обґрунтуванням організації обслуговування у закладах ресторанного господарства та методологією управління якістю послуг в готелях і ресторанах. На обговорення були винесені питання управління проектами в готельному та ресторанному бізнесі, організації ресторанного господарства, проблем розвитку ресторанного бізнесу та готельного господарства. Також проводились дискусії щодо проблем підвищення якості підготовки фахівців галузі ресторанного бізнесу, сучасних тенденцій розвитку ресторанного сервісу.

Під час екскурсії слухачі Харківського центру ПТО ДСЗ мали змогу ознайомитись з сучасними спеціалізованими лабораторіями, обладнаними новітнім устаткуванням: лабораторією з технології виробництва продукції ресторанного господарства, лабораторією управління якістю, лабораторією з організації ресторанного обслуговування і барної справи.

Особливий інтерес слухачів викликали такі сучасні напрямки в організації обслуговування як ресторанний креатив, кулінарна етнологія, кейтеринг, етнічна кулінарія, міксологія в барній справі, енологія та еногастрономія, організація роботи сомельє.

В рамках заняття-екскурсії слухачам було презентовано майстер-клас з молекулярної кухні, а саме – приготування солодких макаронних виробів та смаженого морозива. Цікавим було те, що слухачі мали змогу власноруч приготувати та оформити фірмові десерти ресторанного меню.

Роздрукувати