Діти з особливими освітніми потребами: клінічні та психолого-педагогічні аспекти
-
Кваліфікація: Курси для педагогів закладів освіти
-
Кількість слухачів в групі: 7
Соціалізації дітей з особливими потребами у сучасному українському суспільстві. Розглянуто інклюзивний підхід, під яким розуміють створення таких умов, за яких усі діти мають однаковий доступ до освіти, однакові можливості отримати досвід, знання та подолати упереджене ставлення до тих, хто має «особливі потреби». Сучасні педагоги повинні здійснювати свою професійну діяльність з урахуванням принципів толерантності, поваги до індивідуальних особливостей дітей, неупередженості та недопущення дискримінації.
Навчання за зазначеною тематикою має на меті підвищити кваліфікацію педагогів щодо організації інклюзивного освітнього середовища, включення дітей з особливими освітніми потребами в життя навчального закладу, сприяти реалізації дітей щодо рівного доступу до якісної освіти без упереджень та стереотипів. Вивчення змісту допоможе усвідомити виклики, якісніше зрозуміти особливості інклюзивного навчання і реалізувати його в практичній діяльності