харківський
центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Будь ласка, оцініть якість послуг, які надає Харківський ЦПТО:
Залишити відгук

План роботи на навчальний рік

                  ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯ ЦЕНТРУ У 2024 РОЦІ

• проведення ремонту будівель, що були зруйновані підчас ворожих обстрілів, для відновлення освітнього процесу в м. Дергачі, пров. Халтуріна, м. Харків в повному обсязі;
• здійснення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за ліцензованими професіями відповідно до Законів України «Про освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», «Про зайнятість населення», Стандартів професійної (професійно-технічної) освіти, Державних стандартів професійно-технічної освіти;
• надання якісних освітніх послуг безробітним, роботодавцям, фізичним особам, об’єднаним територіальним громадам з переорієнтацією на проведення теоретичної підготовки в дистанційному форматі, практичної – за дуальною формою;
• організація роботи щодо реалізації експериментального проєкту з організації професійного навчання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни в закладах професійної (професійно-технічної) освіти Державної служби зайнятості та підвищення кваліфікації за освітніми програми з метою підтримання конкурентоспроможності шляхом професійного навчання;
• організація роботи щодо професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України та постраждалих учасників Революції Гідностів в закладах професійної (професійно-технічної) освіти Державної служби зайнятості та підвищення кваліфікації за освітніми програми з метою забезпечення соціальної та професійної адаптації шляхом професійного навчання;
• упровадження в освітній процес сучасних педагогічних та виробничих технологій, технологій освіти дорослого населення, досвіду роботи інших закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
• організація роботи з акредитації закладу як кваліфікаційного центру для здійснення оцінювання і визнання результатів навчання осіб, зокрема здобутих шляхом неформальної або інформальної освіти, присвоєння та/або підтвердження професійної кваліфікації «Косметик», «Перукар (перукар-модельєр)»;
• розширення переліку соціальних партнерів – роботодавців для організації професійного навчання за дуальною формою;
• розширення переліку освітніх послуг під замовлення об’єднаних територіальних громад;
• активізація співпраці з роботодавцями за галузевим спрямуванням щодо підвищення якості навчання безробітних, забезпечення їх місцями проходження виробничої практики та подальшого працевлаштування;
• підвищення рівня професіоналізму педагогічних працівників шляхом організації їх підвищення кваліфікації та стажування на виробництві;
• розширення переліку курсів підвищення кваліфікації за компетенціями з використанням елементів дистанційного навчання;
• проведення роботи щодо професійної орієнтації, психологічної підтримки безробітних, в тому числі учасників бойових дій та членів їх сімей, їх соціальної адаптації, професійного самовизначення і реалізації, забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці в умовах воєнного/післявоєнного стану;
• залучення додаткових джерел фінансування, зокрема за рахунок місцевих бюджетів, розширення переліку надання платних послуг за рахунок професійного навчання працівників підприємств, установ, організацій, фізичних осіб відповідно до укладених договорів; організація професійного навчання осіб з інвалідністю за рахунок коштів Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів з метою їх адаптації на ринку праці.